Młodzież dowiedziała się dlaczego jest ważne „pierwsze wrażenie”, poznała zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Każda grupa uczestników stworzyła dekalog „Co sprzyja pozytywnemu kreowaniu własnego wizerunku?” Uczniowie brali też udział w scenkach symulacyjnych, mieli okazję zaobserwować właściwe zachowanie podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Dowiedzieli się także jak dobrze przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, by zaprezentować swoje atuty pracodawcy.
Zorganizowaliśmy również jednodniowe, otwarte warsztaty dotyczące własnej strategii poszukiwania pracy oraz czterodniowe indywidualne konsultacje na tematy związane z rynkiem pracy. Tematy konsultacji były odpowiedzią na przesłane wcześniej oczekiwania uczestników. Łącznie z naszej pomocy skorzystało 14 osób, część z nich zostanie naszymi beneficjentami.
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości zorganizowany został przez Fundację Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości już po raz 8. W tym roku odbywał się w terminie od 16 – 22 listopada 2015 r. Fundacja Veolia Polska każdego roku bierze udział w tym przedsięwzięciu.